Okategoriserade

Alf’i first today! 

Rode Alf’i first today! And here is my today’s outfit!

JEM L pants! Louis Vuitton belt and bracelet, burberry tshirt, Kep helmet, Parlanti passion boots

The Kep helmet is so beautiful 

Alf braids to make his hair stay on one side! The smaller you make them the more effective they are 

We rode on the filed today also! Worked on cantering forward with loads of energy, but being relaxed in the over line 

When we were finished we meet up with Ice Tea and Skin in the big paddock, she took Alf and I took Ice! 

I almost rode Ice Tea only on the right side today! He is weaker in that gallop and when I ride him with head down on the right side he wants to put much wight on the shoulders and in my hand, being less active and not carrying himself with the hindleggs. So am working a lot on that! Became better, and he became tired! 

Duc and Alf standing with their cooling rugs after work! Alf has ice on the front legs, since he was just worked


Now I am at the hairdresser 

And these are my nails after I got them done today 😍💎 ready for my birthday🎂🇳🇴❤🇨🇭☀️🎁


Almost forgot to show you, a friend came and tried the pants today! Here is Polina with JEM L! PLEASE COMMENT

7 thoughts on “Alf’i first today! ”

  1. Wow! Nå har jeg ikke hatt internett på en uke? Først av at, gratulerer med PERFEKTE ridebukser!! Jeg liker ikke engang denim/dongeri ridebukser fordi de ser ut som billige jeans men disse er jo såå fine!? Du har gjort en utrolig god jobb med å finne rett farge og 4-way strecht er så bra! Jeg kan ikke vente med å se de to andre!! 😀

    I de siste innleggende der JEM L har vært brukt har du matchet outfitet utrolig bra, de passer til alt. Både ridning og hverdags, det synes jeg er utrolig digg fordi jeg er ofte i stallen hele dagen og det er litt kjedelig å alltid komme hjemmom å skifte klær. Det trenger man ikke i disse!

    Hvor vil ridebuksene og dekkena kunne kjøpes?

    Det må være deilig for hestene med så variert trening, intervall, galoppere og trave på gress, dressur og sprang. Jeg tror variasjon er den viktigste nøkkelen til suksess i treningen!

    Håper jeg har fått med alt jeg ville kommentere nå! Hesten ser forresten veldig fine ut i holdet, så fit og freshe med så søte blikk ❤

    Liked by 1 person

    1. WOW! TUSEN TAKK For at du tok deg tid til å kommentere! Setter så pris på det! Buskene og dekkene vill bli på world wide shipping! Tenkte jeg skulle høre med Horse i Drammen om di vil selge også! Di er jo så kule der! Va med bursdagen? Vise gaver eller ikke? Tanker om det? Takk igjen

      Like

      1. Du fortjener jo i det minste en kommentar, du blogger jo så ofte og bra! 🙂
        Jaa, de er virkelig søte og har så bra kundeservice! Jeg var innom i påskeferien da jeg besøkte familien min på Østlandet og de hjalp meg med å finne alt som jeg ville ha, ga oss kakao og kjeks. 🙂

        JAA!! Så klart vi vil se, i hvert fall jeg! Det er bare dumt om noen skulle bli sjalu fordi dette er din bursdag og dine gaver, om de er fra dyre merker eller ikke spiller ingen rolle. Det handler om å gi kjærlighet og ting bursdagsbarnet setter pris på. ❤ Noen like kvalitet ovenfor kvantitet, noen vil ha kvantitet ovenfor kvalitet! Hva man liker, gir og får sier ikke noen ting om man er en god person eller ikke ❤

        Liked by 1 person

      2. Wow! Nok en utrolig smart kommentar! Helt enig med alt! Jeg blir inspirert av feks Edwina Tops Alexander eller Jessica Springsteen, ikke sjalu! Ha en supert kveld 😃😃😃

        Like

  2. Cool pants! I want to ask you a question.
    “I almost rode Ice Tea only on the right side today! He is weaker in that gallop and when I ride him with head down on the right side he wants to put much wight on the shoulders and in my hand, being less active and not carrying himself with the hindleggs. So am working a lot on that! Became better, and he became tired! ”
    How do you work on it? Like you showed on the video that you posted, or there is something more? I think, that I have the same problem with my pony, but I don’t really know how to fix it. Tried the methods, that you offer in your video, they really helped, but not enough, or just I were doing it not the right way. So, i hope you understood what I said 😁 THANK YOU for your help! ❤

    Like

    1. Wow, difficult question! Every case is different! Ice Tea is no one step future so I can ride him with head down! But it has taken almost a year! Watch the video again and ask someone to film you when you ride and compare! Good luck

      Liked by 1 person

Leave a Reply

